Tussen 15.00u en 21.00u, binnen het uur koud bier!

Groningen

Vul je geboortejaarmaanddag in

Om deze site te bezoeken moet je 18 jaar of ouder zijn.
Voor meer informatie klik hier of probeer opnieuw

Door dit formulier in te zenden, ga je akkoord met het cookie- en privacybeleid van deze website, en bevestig je dat je ouder bent dan 18.

Vragen en contact

Telefonisch zijn wij voor informatie en bestellingen iedere dag van 15:00 uur tot 21:00 uur te bereiken.

 

Telefonisch: 050 - 526 82 02
E-mail: bavariabierkoerier@gmail.com

 

Neem anders gerust contact met ons op via het contactformulier onderaan de pagina. 

1 Algemeen
1.1 Kunnen we ook bij jullie pinnen?

Jazeker, het is zelfs zo dat je bij ons alleen kunt pinnen. Contant betalen is bij ons niet mogelijk.

1.2 Kan ik ook op factuur bestellen?

Dit is in sommige situaties mogelijk. Mail of bel ons voor de mogelijkheden, of vul het contactformulier hiernaast in.

1.3 Als ik een bepaalde hoeveelheid afneem bij jullie, krijg ik dan ook korting?

Voor zakelijke partners kunnen we een samenwerking aangaan voor bepaalde kortingen.

Deze kortingen gelden vanaf een afname van 100 kratten per jaar.

Aangezien we voor een aantrekkelijke prijs van 11,50 (excl. statiegeld) per krat rijden, is verdere korting niet mogelijk.

1.4 Kan ik ook één krat bij jullie afnemen?

Dit is helaas niet mogelijk, onze minimale afname is 2 kratten. Dit kan ook in combinatie met Palm en/of Claro.

1.5 Ik ga een weekend weg naar Friesland met mijn commissie, bezorgen jullie daar ook?

Jazeker, in overleg met ons kunnen we ook leveren op locaties in Friesland, Drenthe & Groningen.

Hiervoor wordt wel voorrijkosten gerekend. Mail of bel ons voor de mogelijkheden, of vul het contactformulier hiernaast/hieronder in.

2 Verzending
2.1 Kan ik alle kratten bij jullie inleveren?

Nee, wij accepteren alleen A-merken zoals: Hertog-Jan, Grolsch, Heineken, etc. Huismerken nemen wij niet in.

We accepteren ook Bavaria kratjes van 12 flesjes.

2.2 Ik wil mijn kosten declareren, kan ik ook een BTW-bon krijgen?

Wanneer je besteld via de website krijg je een mail met een PDF-bestand bijgevoegd. Deze factuur kan je als bon gebruiken.

2.3 Is het mogelijk om met mijn account op een ander adres te bestellen?

Ja, dit kan worden aangegeven tijdens het plaatsen van je bestelling. Kies voor "Ander afleveradres".

2.4 Hoe lang duurt het voordat jullie er zijn?

We zijn dagelijks geopend van 15:00 u - 21:00 u. Binnen dit tijdsbestek leveren we vrijwel altijd binnen een uur. Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat het erg druk is en dat het iets langer kan duren. We bellen altijd een paar minuten van tevoren om onze komst aan te kondigen.

2.5 Hoeveel lege kratten kan ik bij jullie inleveren?

Je kan bij ons net zoveel kratten inleveren als dat je besteld.

3 Spaarprogramma
3.1 Kan ik ook samen met mijn huis sparen voor prijzen?

Ja, het is tegenwoordig mogelijk om bij het plaatsen van de bestelling je punten toe te wijzen aan je huis, club, dispuut of ander verband.

Hiermee spaar je sneller voor grote prijzen.

3.2 Hoeveel punten krijg je voor 1 krat?

Voor elke krat Bavaria, Palm of Claro krijg je 1 punt.

3.3 Voor welke prijzen kan ik sparen?

Links boven in het menu kan je klikken op het spaarprogramma, hier zijn alle prijzen te zien die je kopen van je punten.

3.4 Wanneer wordt mijn prijs bezorgd?

We proberen deze prijzen binnen een week te bezorgen, je krijgt van ons een belletje wanneer we met je prijs voor de deur staan.

Neem contact op
* Verplichte velden